Söndag 22/3

då vare söndag igen då..
Men igår vare lördag och då slutade jag 17,
tog bussen hem och bubben ringde och sa att vi skulle
äta pizza med peter och stefan osså skulle vi gå på bio också,
Män som hatar kvinnor,för jag vill se den,men sen tyckte dom att de var
för lite platser kvar så de blev ingen bio igår heller : ( :P
Aja,vi käkade pizza på titanic och sen åkte vi in till stan och hemmakväll
och hyrde tre filmer av fia och köpte en massa godis : )
Vi kollade bara på en av filmerna för sen var vi så trötta!
Vi kollade på Pineapple express,jag tycker inte om sånna filmer,
dom hettsar sig igenom hela filmen,skriker och håller på och flumma,
näe,de är inget för mig.

Idag börjar jag 12,så jag ska snart dra till bussen,
blir ganska tidig idag till jobbet eftersom jag måste ta 11.15 bussen,
men de är skönt å va tidig också,kan sitta i massage stolen och tare lugnt lite
innan jag börjar : ) Jobbar ääända till 21,då kommer bubben och hämtar mig
osså blire raka vägen hem till beck.
Jag hoppas att de har kommit mycke varor på jobbet så
de finns nånting att göra hela dagen,förmodligen inte bara för att jag vill de :P.

Näe,men ha en bra söndag då,inte så fint väder å njuta i så jag är inte så
avundsjuk på er lediga :P hihi.
Hörs sen kanske.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR