Söndag 29/3

Just nu sitter jag och lyssnar sönder Jason Castro - somewhere over the rainbow : )
de är inte den där lugna tråkiga låten. jag tror att den är med i nån reklam på tv,
så googlade jag och hittade den : ) så skön.

Igår vare Earth hour,någon som missade de? :P
Jag satt ju på jobbet vid den tiden och där kunde vi inte precis släcka ner nått.
Men jag skulle velat varit hemma och kollat ut över stan å sett om man såg
nån skillnad. Alla dom stora kända byggnaderna verkar dom har släckt ner iaf.

Petronas Twins Tower i Kuala lumpu,malaysia.

  
Globen i stockholm.

Idag sov vi till iaf strax efter 10 på grund av min fina kreation i vårat
sovrummsfönster,vi kan säga att jag har gjort min egen mörkläggning.
De blev inte fint,men de blev mörkt ;P
Och ledig som jag är så har jag lika lite och göra ändå.
vill åka och träna men de är så jobbigt att ta sig dit,
kostar 2bussresor och blä.
Snöar gör de igen också. men nästa vecka skulle de tydligen bli
mellan 4-7+ typ hela veckan så vi håller tummen för de då.
Och glöm inte att ställa om klockan idag,sommar tid men för att få vara
lite negativ så äre typ 4månader sen ska vi ställa tillbaks vinteritden :P

Ha en trevlig dag iaf.
    





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR