Tisdag

Idag har jag då som sagt varit tränat,sen gick jag även på stan
för jag kände mig i behov av nått vitt enkelt linne,eftersom jag har lyckats
gråa ner mina vita linnen i tvätten! : (
Så de blev ett vitt och ett rosa ( det rosa är sött när man bara är hemma
och slappar : ) ) Osså hittade jag en söt ring på gina : )



Sen har jag varit hos mamma och kollat på säsongspremierän
av Desperat Housevives!! Vilken start asså!
tyckte att avsnittet var jätte bra,de är redan spännande igen : )
Va ska jag ta mig till när dom slutar med den serien? : /
Den är ju så bra och har verkligen allt!
Om dom nu ska måste sluta med den nångång i framtiden
så se för f*n till att de kommer ut en dvd-box med alla avsnitten!
Till den fantstiska starten så åt vi mackor med potatissallad på,och mumsmums
och drack te : )
Läste förövrigt att edie kanske ska lämna programmet : /



Nu ska jag göra lite lunch tills imorrn och sen ska jag väl kanske gå
och lägga mig eftersom jag börjar ganska tidigt imorrn.. 08.45 ;)

Godnatt med er.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR