tisdagkväll

Hallo,
Förut efter middagen sjutsade älskling ut mig till
birsta där jag skulle möta mamma och lena,
Jag hittade en kjol på gina,jätte söt : )
kan visa den imorrn,orkar inte ta fram kameran nu..
Osså en plånbok/väska,en sån där liten som är smidigare än
jätte väskan som förmodligen har förstört min axel för all framtid.
Den hittade jag på monky,jag hade redan en men den va de inga kortfack i
å jag ville ju ha en där jag kunde ha korten i.
Sen bjöd lena på en varsin sån där chokladpralin på den där
lilla kaffe/te/choklad affären på botten plan i birsta c.
Sen åkte jag och mamma hem till mamma och kollade på desperate såklart : )
Och när jag kom hem så hade han redan gått och lagt sig,
men jag hade glömt tagit me nyckel så de va ju synd.. :P

Näe men nu ska jag också gå och lägga mig tror jag.
Undra va man ska göra imorrn då?
Är ledig imorrn också så,kanske träna,de gjorde jag ju inte idag.
Och föresten emelie,du hade rätt,positivt överraskad : )

Godnatt med er nu!


Anonym

haha sa ju det=)


Blogg: http://emeliebee.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR