Fraiday

Idag känns de som typ söndag,eftersom man var ut igår
så dagarna blir lite ihop blandade :P

Igår var iallafall hos Danne och grillade,
jag,älskling,danne,degga,steffe och några till som
jag inte minns va dom hette ;P
Jag fick vara stripsvakt vid fritösen medans dom andra grillade ;P
Osså drack vi lite cider och grejjer och sen vid typ
22 kom jag på att jag skulle till fias kompis där fia var såklart ;P
Så jag fick sjuts dit och där spelade vi lite spel och så
sen vid 23.45 åkte vi ner till stan och gick in på Oscar,
första gången jag var där och kan väl inte säga att jag vart impad men,
de är ju kul å se lite andra ställen ibland.
Jag stannade inte så länge för bubben ville hem
och jag kände mig ganska nöjd ändå,hade väl velat vara med fia lite
mer men de tar vi en annan gång!
Vi åkte hem jag stekte typ 8köttbullar och smällde i mig allihop,
plus att en ramlade ner på golvet och tog en genväg ner på soffan så en
liten fettfläck finns kvar där nu! suck!

Idag äre ju fantastiskt väder,20+ just nu :)
men jag har ändå varit inne på birsta :P haha
hade inget å göra så de fick bli de,
köpte lite nya underkläder vilket jag behövde!

Nu är vi hemma och ska snart åka ut till
Alnö och bubbens mamma och pappa för
vi ska käka grillat där,blir knappast less på grillat asså :D
Sen får vi se vad de blir : )

Ha en skön dag allihop : )

    

            
Danne i köksskåpet    2kilo strips gjorde vi : )
Så gott!

 
Hos fias kompis och jag och fia!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR