Lördag kväll

Nu har jag varit så där dålig på att uppdatera igen,
menmen,de händer alla ;P

Jag har kommit hem från jobbet för en stund sen,
slutade 21. Tittade på lönespecen och blev överaskad,igen! : )

Men igår då iallafall,så va vi ju och grilla hos danne,
började me att mötas upp på maxi och hanlda lite
sen for vi till danne och slog på grillen..
jag och bubben grillade kycklingfile för en gångskull,skit gott!
tog inte alls lång tid som jag var rädd för :P
Och efterrätt.. Jordgubbar : )
Sen åkte vi ut till alnö och busade på en strand :P

   
   
   
   

Det blev iallafall ingen utgång igår..
så jag tycker att vi tar det nästa helg!
Alla som är på partaj nästa helg räcker upp en hand!! :D

Nu ska jag gå och hämta lite glass tror jag : )
sätta mig framför tvn och kolla på ingenting,
finns inget och se på,och ändå äre lördag!

Hoppas ni har haft en trevlig lördag i det varierande vädret ;P


fia

jag räker upp en hand om det är på fredag :D haha


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR