Lördag

Goddagens!

Nu tror jag att de är några som är lite lätt
nyfikna på vad vi var och gjorde igår eftermidda ;P
jag lägger in ett inlägg om de sen.
Vi vaknade satans tidigt imorse,
sen var vi ner på bageriet och köpte en bull-längd och
åkte hem till mamma och fikade : )
Sen ikväll ska vi ut på alnön och grilla,ovanligt :P
men sååå gott ju!

Jättefint väder äre ju nu också : )
imorse såg de ju ut som att de skulle va depp väder resten av
dagen men tji fick vi  : ) underbart!
Kanske inte så varmt men sol iallafall : )

Bubben ligger och sover i soffan just nu,
han nickade till några gånger hos mamma så :P.

Ett program på MTV just nu,
americas best dance crew.
grymt program,har inte sett de förut
men de är dans grupper som tävlar så de är grymt!
jag orkade dock inte koncentrera mig på nån tv just nu,
men tror jag ska kolla lite ändå : )
Chao.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR