Måndag

Måndag igen.. lillen fyller 9veckor.
Vi har varit ute ett antal gånger idag.
Just nu ligger hon ihopkrupen under sängen,


Eftersom vi inte ville att hon skulle svettas ihjäl på natten
så öppnade vi sovrumsfönstret och hade de öppet hela första natten,
grattis,nu har jag ont i halsen :/ men de känns faktiskt redan lite bättre,
jag har inte varit sjuk på jätte länge,förut åkte jag typ jämt på förkylning,
har jag blivit imun? :P
Jag kurerade mig iallafall förut med ett glas varm oboy i soffan : )


näe,nu måste jag börja göra mig iordning,
börjar jobba klockan 5,usch jag orkar inte,träffa massa
folk när man är så här i halsen,de är väl de värsta,menmen.
Ska försöka äta nått också innan,även om mat lusten inte är på topp.

näe nu ska jag sluta gnälla och önska er en fortsatt trevlig dag : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR