Måndag

Osså vare ny vecka..
bubben och Embla hämtade mig efter
jobbet och vi åkte direkt hem och gjorde mat,
så jävla hungriga!
och just nu är jag sjuk trött..
hade gärna varit ute i de här fantastiska vädret men
jag måste ju va hemma med lillen,men de gör inget : )
vi ska snart gå ut på våran lilla runda,som är runt huset :P
hon orkar inte mycke längre,och får inte gå mycke längre heller så.

Jag glömde skriva en sak igår,angående pajen..
jag hade skurit upp rabarberna jätte fint och skulle sockra dom,
och jag ööste på med "socker" bara de att när jag hade öst på hur mycke som
helst kom jag på mig själv med SALT förpackningen i handen,FAN jag saltade rabarberna :P
som tur var så hade vi mer rabarbs ;)
Och typ halva pajen blev kvar så de blir paj ikväll också när bubben kommer hem!

Näe,nu ska vi ut och gå och sen får jag väl kolla på tv eller nått :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR