Måndag

Då vare ny vecka igen då.

Helgen har varit riktigt trevlig : )
I lördags va vi ut på spikarna och grillade
marschmellows,jag,älskling,danne,steffe och degga.
vi var där kanske två timmar typ sen åkte vi hem och sov.



Och igår morse ställde vi klockan på 08.30 för typ halv 10 bar det
iväg upp mot torpshammar och boda borg! :D
vi kom dit strax efter dom öppnade,alltså 10
och vid 1 eller 2 gick vid ut och satt oss runt ett bord och dukade upp
våran picknick ;P vi hade med oss potatissallad och rostbiff,so good : )
Och sen vare bara att hoppa in i banorna igen ; )
Vi klarade 12 banor av 20 typ,och de var tydligen bra för vi var bäst
på hela dagen sa han i receptionen : ) Kung!
Det var faktiskt många nya banor och några ganska svåra :P.
Vi var där tills dom stängde,klockan 18,då åkte vi hem igen.
Jag och bubben åkte och köpte mcdonalds och sen
åkte vi hem och åt det till Wipeout sen gick vi och la oss
klockan 22,liite slut efter den där dagen..men roligt vare!

Idag vet jag inte va jag ska göra,
träna vore ju skönt,
nu äre inte speciellt långt kvar på terminkortet heller!
så nu måste man passa på.
aja,vi får se om jag tar mig dit ;P

Nu ska jag fixa frukost och läsa reklamen som nyss
kom ner igenom brevinkastet.

Have a nice day!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR