say hellooo

Vi välkomnar..

Embla hem till oss : )



Ja,precis..de va den lilla hemligheten vi höll på med i fredags ;P
Det här är Embla,hon är 9veckor imorrn och kommer från sollefteå,junsele!
Vi åkte upp ifredags vid halv 4 och va uppe vid 6 eller nått sånt,
körde lite tokigt så de tog lite längre tid ;P
Sen kom vi fram och de va fyra små troll som sprang runt där på gården :)
vi tog med oss en hem och hon heter då som sagt Embla.
Jag tänkte visa lite bilder från våra tripp..


på vägen hem stannade vi på sibylla och köpte mat : )

Igår var vi runt hos alla så dom fick se henne,
alla blev tokiga..,för hon är ganska söt ;P
Vi fikade som sagt hos mamma och
käkade grillat hos bubbens mamma och pappa.

Idag har vi varit på arken och köpt halsband
och sen åkte vi hem,tog med oss en filt ner på baksidan
och la oss och njöt av solen : )
båda mina älsklingar somnade där ute :P.



Hon busar i typ 10minuter sen sover hon tills de är mat ungifär :P


i detta nu ligger hon faktiskt under vardagsrums bordet och sover..
Så nu ska jag gå och lägga mig i soffan,vänta på att bubben kommer hem
så ska vi mysa i soffan med massa gotta och kolla på deja vu : )



fia

Hade känslan att det var en vovve på ge :D hahhahah :D:D::D:D:D jag vill se den! :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Emmä

Men guuud vilken sötnos:D

Vad är det för ras på pinglan?

Anonym

men åååååååååååh :D jag måste komma och hälsa på !!


Blogg: http://emeliebee.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR