Solig lördag : )

Idag äre också jättefin väder : )
än äre typ bara 12+ men ändå! ;P

Vi har nyss varit ute på media markt och elgiganten och kollat
efter en bärbar dator,bubben tvingar mig att köpa en så vi ska
slippa vänta tills den andra har suttit klart vid den här :P
Men dom var lite dyrare än vi trodde så jag tror de får vänta tills nästa månad,
för nu på fredag äre ju dags för tatuering nummer 2! :D fick alldeles nyss en
påminelse på sms av ernie. Nervös är jag redan :P haha.

Igår var vi ju som sagt ute på alnön och grillade,
vi var där till 22 typ då åkte vi hem och kollade på lite
tv sen sov.



fia

vilken tid ska du göra den ? :D jag ska följa om ja hinner.. börjar ju 4 å jobba ;P


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR