Söndag

just nu har vi paus i filmen,vi kollar på yesman,
och till den har vi ätit rabarberpaj som vi hade gjort och vaniljsås : ) mumma!

 

Förut idag så va jag och bubben på arken och köpte grisknorrar och en tuggsko åt Embla.
hon blev helt tokig i grisknorren,har nästan käkat en hel idag :P.
Sen var vi in på birsta city och kollade lite på kläder,
vi hade både nånting men ingen köpte nånting :P
osså köpte vi mjukglass och gick till bilen och åt dom sen åkte vi hem.
Sen åt vi middag,blev lax idag : ) sen kom danne så vi tre tog en promenad
och sen har som sagt jag och bubben myst framför tv med paj och film..
yesman var sådär,alla har sagt att den är jätterolig men de kanske jag inte håller med
om,lite rolig va den :P .

Och nu ska vi sova,imorrn börjar jag 09.
Godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR