Söndagkväll

Idag har vi varit på birsta och letat morsdag-present,
och sen åkte vi hem till mamma och åt go-mat och tårta : )
Och sen sjutsade bubben mig till jobbet för vi skulle ha invent.
de va ju kul :P tog 3 timmar..
Bubben och embla kom och hämtade mig osså åkte vi hem,
för en liten stund sen så var vi ute och busade
och mina två små snuttar blev trött så dom sover nu :P .
Men jag tänkte vara vaken ett tag om hon vill gå ut för hon åt ganska sent,
så kanske jag slipper gå upp mitt i natten ;)

Aja,jag tänkte iaf lägga in lite bilder från helgen : )






Självutlösare is the shit! ;P



sådär : )
Nu ska jag kika runt lite på internett sen ska jag nog sova
om en liten stund,börjar bli trötter.
Nighti!


sophia

hihi bilderna :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR