Birstashopping

Så,nu har jag varit i birsta och shoppat lite,
skulle ju titta efter ljusslingor och de hittade jag...
och lite till :P lite små saker.


en sån där söt lykta : )

fina band som jag ska göra nått av :P

Tre förpackningar ljusslingor köpte jag :P haha

vanliga ljushållare..


jag har gjort jättefint med ljusslingorna,men de får ni se nån annan gång ;P
Nu sitter jag och kollar på efterlyst och kvällsfikar,tycker jag hade ätit så
lite idag så jag kunde slå hårt på kvällsfikat :P
en hårdmacka med tomatskivor,ett plommon(har inte smakat,hoppas de inte är
lika äckligt som grape :P) och en chokladruta : ) och te såklart!

ha en mysig kväll : )


fiiia

visa vad du har gjort för fint med slingan :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR