Fredagkväll

Förut när jag skulle till jobbet så trodde
jag att bussen skulle vara en halvtimme sen,
alla sa det.. till och med en av mina chefer ringde
och sa det :P. Så jag åkte ju ner på stan vid halv 3
och började inte förns 4 men bussen gick som vanligt
och jag var på jobbet 45 minuter tidigare så jag fick
börja jobba direkt : )
Var lite jobbigt på jobbet dock för jag fick så ont i ryggen :/
som tur var så var det med jonna jag jobbade,jag,jonna och båsken.
Jag och jonna brukar ha ganska roligt när vi jobbar :P
idag satt vi i kassorna mitt imot varran och jag börjar gapskratta
för att hon hade fastnat med blicken nånstans(jag var lite trött så
skrattade åt allt :P) och nån minuter senare sitter hon och vinkar
och vifftar med armarna så där jätte överdrivet,då hade jag fastnat med
blicken,haha det tyckte vi var jätte kul :P jaa,jag tror att båda var jätte trötta.
en i min kassa frågade om vi skrattade åt henne för hon stog och
stoppade i massa mynt,haha.
Sen vare en kille som höll på att ramla över några korgar,då brast vi ut igen :P.

Aja,tog 20.24 bussen hem och nu ska jag snart sätta mig i soffan och
käka lite frukt och dricka ramlösa och måla Fransk manikyr,tycker det är så fint! :P
Och nu har naglarna blivit så där långa så snart går en av så jag måste klippa resten.
MEN , nu ska jag måla dom iallafall,guu vad jag surrar :P
Ska kolla på livet är en slager på tv1000 nordic också : )

Banan,mandarin,päron och torkad aprikos : )



en del av vårat super mysiga sovrum : ) nya sängborden med
lampan på,(knäppte på min sida för på älskis äre ingen lampa än)

det ska bli nya tapeter men nu får dom där duga ;P


Nu,till naglarna och frukten : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR