Fredagkväll

Godkväll!

som sagt så hade jag körlektion förut idag..
Körlektionen gick bra,fick köra in till navet för att hinna
med bussen till jobbet :P haha. min lärare är så snäll så.
Direkt efter det till jobbet och jobba till 20,missade bussen så
var inte hema förns strax efter 9,haha :P.

Och nu ikväll har jag legat i soffan och zappat mellan
"hostel 2" och "Get smart" haha,steve carell är så jäkla bra!
"ni underskattar min förmåga att överraska.."
osså kastar han en sån där gammal sladd telefon mot en kille och
telefonen kommer inte änns i närheten av killen.. hahaha,så fult.
aja,till den här lilla tvkvällen har jag ätit morotsstavar,
vitlöksbröd och guacamole! so gooood : )
vart jätte sugen på vitlöksbröd förut osså hade jag en perfekt
mogen avokado så ,så fick det bli!
Älski har varit och spelat tennis med degga och steffe och
nu är dom här nere och spelar pingis.. sportkillarna :P.

Mmm .. : )







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR