Godmorron Fredag!

Jag har dock varit vaken ett tag,
ställde klockan på halv 9 igen eftersom att
jag inte kom upp vid den tiden igår..
idag lyckades jag bättre för att johanna ringde och
väckte mig :P Så jag låg i sängen och drog mig lite,
läste dagbladet och sen klev jag upp.
Kom in för en stund sen från promenad med embla,
och har nyss fått i mig en hårdmacka med tomat på,
väntar på ett ägg också som håller på att koka.

Idag ska jag väl inte göra nånting speciellt.
slutar klockan 20 ikväll,skulle vilja göra nånting
då men jag antar att det inte är nån annan som vill
det så jag får nog sitta för mig själv och se idol eller nått.

Näe,nu ska jag titta till ägget och sen kanske städa lite?
ja,vi får se..


Anonym

folk kallar mig en wannabe... är jag det?


Blogg: http://blondinmemsie.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR