måndag..

väldigt slö dag..
har mest legat i soffan och druckit te och ätit choklad :P
Meeensens fantastiska dagar :P
skulle helst vilja ligga kvar hela dagen men ja ska ju
faktiskt iväg å jobba om några timmar,jobbigt,måste nog
ta en ipren.. aja,får se om jag orkar fixa nått att äta annars
klara jag mig kanske ändå,har ju en liten rast sen.

Har läst lite i körboken,
det går frammåt ,tror jag ;P hehe.

Lamp-jäkeln på toa har gått sönder igen..
eller inte gått sönder,det är en sladd där inne som
är glapp så ibland går den inte att tända,nu har vi varit utan lampa
sen i lördags typ tror ja,så irriterande att försöka göra allt i mörker :P
men massa tända ljus är ju aldrig fel.

näe,nu ska jag fortsätta slappa här i soffan tills jag måste släpa mig upp,
ha en bra dag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR