Mys fredag

Förut när älski kom hem så åkte i ut på birsta
för att leta fönsterstjärnorna,vi köpte en på fot och
två hängande.
Sen åkte vi hem och gjord middag..
piccata,vart faktiskt riktigt gott : ) och äskling tyckte det var jätte gott
så det var kul : ) gullunge!


Sen har jag kollat på idol och nyss monterat ihop julstjärnorna
som vi köpte,vart jäääävulskt arg för jag hade sönder en av stjärnorna,
men det fixade sig.


osså köpte jag ju en vinflaska igår,den sitter jag och smuttar på nu,
det var faktiskt gott,inte så där så att man måste göra en min för varje klunk
man tar :P. Foot of africa,vitt.

Och även embla har en bra fredagkväll,vi köpte ett stort tugg ben åt henne..


nu är danne här också och vi sitter och kollar på idol och jag ska
snart ta fram gotta,köpte coca cola och ostkrokar :D
men ville svulla lagom så jag köpte bara en burk cola och en
sån där bäbis påse med ostkrokar,35g :P hehe.
men har varit så sjuuukt sugen på krokarna :D

ha en trevlig fortsättning på fredagkvällen : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR