November 2006

Det var då det vart jag och älski : )

Det har alltså nu gått 3år,
3 hela år! tiden går så fort!!

Och nu tänkte jag avsluta denna dag med att bara låta
alla veta hur mycket jag älskar han,min sötnos.
Det är jätte svårt att beskriva för det finns inga ord!
Men bara det att få lägga mig och somna brevid honom
varje kväll är nånting jag verkligen älskar,bara en sån sak!
(även om han alltid somnar så fort : P)
(och hur mycke man än saknar att vara lite mindre och sova
hos mamsen och få en liten godnattpuss på kinden så kan man inte
alltid ha det så,och då är det här det bästa man kan få : ) )

Men jag älskar dig bubben från hela mitt hjärta,
som jag skrev i kortet du fick av mig.. 3år och föralltid : )


                                                 Du och jag : )



Mumsan

Snyft, snörvel, vad vackert sagt......



Grattis till er!

hanna

hihi. Tack : )

fiiia

gulligt :) grattis


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR