Ny vecka

Ny vecka igen..

idag hade jag ju bara tänkt sitta hemma tills jag börjar jobba..
haha,det vart ändrade planer när ja gick upp vid 10
och såg att jag hade dubbelkörlektion klockan 11 :P
haha de va bara att springa ut på en promenad med embla,
kasta på sig nå vettiga kläder,slaffsa på lite smink och kasta
i mig en macka och iväg till bussen :P
jag hann,jaa,utan tvekan jag va ju där kvart i 11 så det var ingen fara,
men hatar när de blir så där stressigt hemma ;P haha.
har dubbel imorrn också,det vet jag om :p.

så nu har jag ätit ett litet "mellanmål",
ett äpple i skivor med en massa kanel på och
torkad aprikoser och vatten : ) nyttigt och gott.

Föresten så är jag ju tillbaks på min lilla dator nu,
dom senaste inläggen har jag skrivit från den statinära
för att embla hade tuggat sönder internettkabeln..
men nu är jag tillbaks : )

Mitt mellanmål.


Näe,nu ska jag titta på tv,äta middag/lunch som kommer bestå
av lite av kycklingen från igår och sallad,kycklingsallad : )


Natalie

vilken gullig liten blogg du har :)

take care, puss! <3


Blogg: http://nataliedahlberg.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR