Onsdag

Redan onsdag igen.. ojoj.

Skrev inget imorse för jag orkade inte,
åkte ner till stan vid halv 11 för att jag hade körlektion,
min första dubbellektion! Min lärare tyckte jag var jätte duktig,
bara en sak som jag måste träna på :P , sänka farten :P haha.
näe,jag kör inte för fort,bara i kurvor och svängar :P .
Men det ska nog bli bra : ) Mindre än en månad kvar!!

Just nu håller jag på å städar till julmusik : )
slår man på julmusik så äre inge problem att städa,
går utav bara farten ;D ska byta säng kläder också
för sen efter vi har ätit så ska vi iväg och köpa sängbord,
nattduksbord : ) hoppas det blir bra.

Näe,nu till sängkläderna.
ha en trevlig onsdagkväll.


sofia

haha hoppas ni hittade lägenheten :D vad var det för bord? :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR