Onsdag

Idag klev jag upp halv 9,
duschade och åt frukost och sen har
jag mest kollat på tv och suttit här vid datan
och kollat runt lite bara.

Nu har jag nyss ätit lunch som bestog av..
En skiva av ett jättegott bröd som mamma har gjort,
med massa frön och nötter och grejjer! Ett ägg och vatten.
(blev även en sån där skiva bröd till frukost med ett glas mjölk)


Sen har jag gjort matlåda också,vet inte hur lång rast jag har
idag för det är ett nytt pass.. 14-21.15 så vi får se men jag hinner
nog få i mig matlådan iallafall,det blev sallad idag också,
av isbergdsallad,gurka,tomat,svartaoliver,ruccola och kidneybönor.

Så nu ska jag snart rulla ner till stan och lulla runt där
tills det är dags att åka ut till jobbet.
Det är jag och "Mad-mike" som stänger idag :P :)

Ha en trevlig dag nu då.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR