Söndag morron

Ja,igår var jag som sagt med älskis mamma och syster på timrås gårdsbutik,
jätte mysig butik med massa fina grejjer,heelt i min stil! som jag sa!
Så jag tänkte visa det jag köpte..

En fin text som ska upp på hyllan här i vardagsrummet till jul : )

Hade velat att godjul texten hade varit mer "sliten" som den här HOME-texten
som jag också köpte där : )



Söta änglar att hänga upp

och ett hängande hjärta :)

Och en lite bilder från butiken,jätte mysigt ställe!


Super fin ljusstake vid bordet där vi satt å fikade,blev bjuden på
kaffe och chokladruta med strössel :)



Efter vi hade varit här åkte vi på systemet och maxi och sen sjutasde dom
mig till stan där jag mötte älski och vårat middags sällskap för kvällen,
jonas och hans tjej. Osså blev det fika nummer 2 på charm :P hehe.
jag köpte även den där svarta blusen som jag surrat om :P.
Sen åkte vi hem och gjorde mest ingenting och sen hade vi bord
på Tusen och en natt 19.15 så då åkte vi och hämtade jonas och carro
och åkte till mamma och hämtade restaurangchansen grejjer så vi fick lite
billgare ;) Vi åt entrecote på planka,skit gott!


sen gick vi upp mot bion men stannade till på macken å jag köpte popcorn
och bilar och ramslöa där,en liten budjet varjant,popcornen på påse
är ju faktiskt jätte goda!
Sen till bion och såg 2012,vi tyckte allihop att den var jätte bra,
den va liksom mäktig,allt var så stort å ja,den var bra helt enkelt.
Lite sorgliga stunder också. Jag satt ocn klämde älskling i handen
för jag var så nervös :P haha.

Ja,med andra ord så vart det en jätte mysig dag och kväll!
så tack för den : )
Nu ska vi snart ut till birsta å se om vi kanske kan hitta en säng
åt embla ;P hon behöver nog något mjukt att ligga på.

Ha en fin söndag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR