Söndag,första advent

idag är det första advent,vi vaknade vid 11,
dan sov i soffan här inatt så vi alla 3 gjorde
frukost tillsammans och satt och käkade
och tände det första ljuset på min hemmagjorda adventssljusstake,

Riktigt nöjd över den : ) lite annorlunda än dom vanliga

Haha dan i duschen nere i relax rummet igår ;P


Det vart bastu ändå igår :P
först när alla hade kommit,det var jag,älski,dan,jonas och carro.
vi spelade först Sverigespelet :P och vid 21 gick vi ner till bastun
och bastade och relaxade :p sen gick vi upp igen till oss och jag och jonas
spelade twister,hur kul som helst! haha
sen när jonas och carro åkte så spelade jag och dan och jag krachade
rakt ner i golvet med huvet före,det gjorde lite ont :P men de var kul.

Nu ska vi åka och kolla på jonas nya tv sen ska vi handla mat,
ikväll blire fin middag med fläskfiléryta : ) jag,älski ch dan blire även i kväll :)

ha en trevligt första advent nu!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR