Sovadags

Imorrn blire en mysig dag tror jag : )

På dagen ska jag med svärmor och svärsyster,haha säger man så?
isacs mamma och syster,vi ska iallafall ut till nått som hette typ
timrås handels trädgård,dom har tydligen en massa fina saker,
förmodligen helt i min stil,vitt och lite lantligt sådär!
kan bli farligt om man hittar föör mycke :P 
osså finns det tydligen ett fik där också så vi ska ta en liten fika också.
vi skulle igentligen på birsta men de där låter ju kanske ännu bättre.

På kvällen ska jag och älski äta middag ute med jonas och hans tjej och sen bio.
Det är ju jätte roligt att ha några som man kan göra sånna där saker med,
gå ut och äta och bio och så, osså har vi ju varit på hockey med dom.
vi har blivit bjudna på middag hos dom och vi har bjudit dom på
middag hit. Så imorrn blir det en liten såndär parkväll,supermys : )
Blir förövrigt en "riktig" restaurang,typ stekhuset eller nått sånt,
vi har besluts ångest :P vi är så less på pizza å sånt nu så..
eller det där "nya" som inte är så nytt längre men vi har inte varit där..
tusen och en natt. har hört att det ska vara bra mat där.
Linus har inte du jobbat där? 
Aja,iallafall,det blir nog supermysigt och min och älskis sena 3års firande : ) 


men nu sitter bubben å tjatar om att vi ska gå och lägga oss..
och jag håller med :P så godnatt!

uppdatering; vi slog på lite julmusik och sitter och pumpar nu ;P
älskling diggar min dans till feliz navidad så hårt! haha :D






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR