Tisdag

imorse vaknade jag klockan 07.50 typ,
av att nån borrade under mig :P
dom ska runt i alla lägenheter idag och sätta upp brandvarnare,
vi har redan en men om dom vill sätta upp en till så fine! :P
men jag förstår inte varför man ska borra för en brandvarnare?
aja.

klev upp och såg att det inte var nånting på tv så jag tog med
embla ut på en lite längre promenad,skönt å gå på morronen,
men det var ganska kallt. Men jag har ju min mysiga fleecetröja : )

Och nu har jag precis druckit min frukost.. Te! :P
tänkte ta och steka lite ägg nu snart,det får bli min frukost.

Håller även på att titta på dom fina julsakerna jag hittade på internett,
det är belysning,och det är en sak som var så himla fin,vill ha!
den kostar bara 149 men med frakt blir ju typ en hel förmögenhet :P
Näe,men vi får se,tror att jag måste ha den för den var så fin,vi får se : )






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR