Tisdag

Idag klev jag upp 07.30 för att jag hade körlektion,
gick bra! och efter det åkte jag hem till embla igen.
var ut på en riktig promenad med henne.
Sen när älski kom hem åkte vi och hämtade danne,
sjutsade han till stan för han skulle till optikern och då
köpte vi mat på stan,bite line och tog med oss hem.
blev bjuden av älski  :) så jag tog en kycklingsallad och
boysen tog en varsin pizza.

Sen har jag kört med mamma och vi åkte till henne
och kollade på DH,spännande slut på dagens avsnitt!
sen fick jag köra hem.

imorrn verkar ja bli hund fri,ganska skönt faktiskt en dag så där,
eller jaa,några timmar.. börjar ju jobba klockan 14 :P
så kanske blir en sväng på stan om man får lönen. : )
Hade sett några fina leggins jag ville ha..
men blev det ingen fest på fredag(?) så äre ingen panik med dom :P

Förövrigt.. en månad kvar till julafton! :D

Näe,nu blire väl sängen tror jag. Godnatt






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR