Tisdag

Igår jobbade jag mellan 16-21 sådärför skrev jag inte så mycke,
orkade inte skriva när jag kom hem heller,hade inget å skriva.

imorse när jag slog på tvn och trodde att det skulle vara rachelray,
men såg att det var ohpra! sämst! :P så jag försökte mig på att byta kanal,
vi har nämligen en sån där "Dreambox" nu,med den kan man se på typ
varje kanal i världen,canal+ och tv1000 och allt sånt,massa barn kanaler : )
så de är lite nytt för mig så det tog ett tag innan jag kunde byta kanal,
men nu tror jag att jag fattar ;P så nu hoppas jag på att det visas nån bra
film snart på nån av film kanalerna : ) osså kan jag tydligen titta på tvn på datan också,
aja,jag fattar inte så mycke av sånt där :P

Igår innan jag somnade så låg jag och tittad på Pocahontas :D haha
ja älskar barnfilmer : ) föresten så såg vi inte "up" i söndags för älski var så trött,
så nu måste vi se den nån dag i veckan.. vill se den nu! hehe

Tror jag ska ner på stan sen kanske,lämna tillbaks klänningen
som jag hade som plan B till festen,den behövdes ju inte : )



fia

jasså? ska du lämna tillbaka den :( den som är så fiiin


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR