Torsdag

Hej!

Imorse klev ag upp kvart i 9 för klockan
10 skulle jag på möte med min jobbcoach.
det gick fort så efter det så gick jag på hm och köpte
en runtborste så jag skulle kunna föna håret men det gick
åt h*lvete :P jag förstår mig inte på att föna eller så har jag för
mycke och för tjockt hår. så det sket sig så nu blev de uppsatt idag.
Sen testade jag dom där söta blusarna .. Ååå,vill ha!
Hittade ett par skor som jag la undan för mina vinterskor har gått sönder nu!!
men dom kostar 700 så jag kommer nog inte köpa dom :/

När jag kom hem så gjorde jag en smootie : )
av äpple,päron,plommon,physalis,banan,gott!
så det jag har ätit idag är ett digistivekex,en halv banan och smootie.
sen gjorde jag även typ en full kastrull med potatis och purjolökssoppa
(som jag även blandade i lite kikärtor i :P) som fr bli min middag
innan jag åker och jobbar. Tänkte att jag kunde äta det imorrn också
så slipper jag laga mat imorrn också :P

Imorrn börjar förövrigt min intensivkurs till körkortet..
det är typ en månad kvar till uppkörning!! Läskigt!
men jag ska fan göra allt för att klara det nu!
orkar inte hålla på längre :P

Smootie : )

en nyduschad jag med smootie :P

en av dom supersöta blusarna! (vet inte om jag skulle få ha dom för min
pojkvän)


Också söt : )


Näe,nu är jag väldigt sugen på den där soppan.. ;P
ha en fortsatt bra dag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR