Torsdag

Torsdag och solen skiner utanför fönstrena!!
Ja,de innebär ju att det blir en lite längre lång promenad
med embla,bra för både henne och mig.

Förövrigt så sitter jag och klurar på julklappar,
ja,de är inte ett dugg för tidigt,nästan för sent :P
även om jag börjar tänka på julklappar i juni
så köper jag dom inte förns typ 23 december :P
måste skärpa mig där!
Iallafall så har jag hittat en jätte bra julklapp
åt älski!! vill verkligen köpa den! lite dyr men inte jätte,
och han ju värd allt : ) + att jag fick en ganska dyr och fin
födelsedags present :P. Aja,får se.. ska klura lite på den : ).

Idag då.. mja,händer väl inte så mycket.
tänkte kanske gå ner och sola efter jag har varit
ut med embla,sen hade jag lagt undan leggins på stan
men vet inte om jag orkar åka ner dit.

Snart jul igen : ) julgranen hos pappa förra året.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR