Torsdagkväll

Godkväll!

förut när jag skulle åka hem från jobbet
vart jag lite less..
bussen var tvungen att åka av alldeles efter alnö bron,
åka igenom ljustadalen,genom birsta och ta motorvägen
in till stan,och väl där nere stog det en extrabuss som
gick till korsta.. kul. En brand på bilskroten i tunadal
var orsaken,tydligen fanns det explosions risk så
dom fick stänga av så vägen där.

Menmen,det tog inte så fruktansvärt mycket längre tid,
var hemma 21.50 iställe för 21.40 typ..

På jobbet gick det bra.. jag och monika som stängde,
fanns inte så där jätte mycket å göra så vi gick lös med
damsugaren och trasor! :P
Tog med en "Grov grekisk limpa" från jobbet,
så jääkla god.
Så nu har jag nyss ätit två skivor av den med ost och gurka
på ena : ) den andra fick bli naken för jag orkade inte lägg på nått :P
även inne på andra te koppen nu : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR