...

Nyligen hemkommen från stan och frissan,
och så här ligger det till.. jag vart inte nöjd.
eller nöjd och nöjd,asså färgen är fin,men långt ifrån
vad jag hade tänkt mig,de är faktiskt så pass att jag inte tänker
lägga ut nån bild för ni skulle säkert inte se så stor skillnad,
i verkligheten syns skillnaden,men ändå inte tillräckligt.
Det är tråkigt att känna så när man lägger ut så mycket pengar
och har förhoppningar om hur det ska bli..
Nu vet jag iallafall varför jag alltid färgar hemma,frisörerna
verkar inte riktigt kunna förstå hur man vill ha de..
men nej,jag tänker inte färga hemma nu,jag ska gå tillbaks till frissan
så får dom bättre på det,vet inte om jag går till samma..
jag gick tillbaks efter en liten stund och sa att det inte vart som jag hade
tänkt mig och då sa hon att efter skumtoningen släpper så blir
det ljusare,så jag tänkte tvätta det några gånger å se om det blir bättre,
annars beställer jag en ny tid.

Så jaja,nog om detta..
vad händer ikväll? inte mycket skulle jag tro,
blir väl typ titta på idol och tvätta håret :P haha.

Imorrn äre iallafall partaj här : )
några från jobbet som ska komma och
partaja lite,blir nog skojj!
Nån annan som vill komma så äre bara att säga till : )


mumsan

Jag kommer !!!!

Hanna

Du är välkommen!


Blogg: http://nelliehanna.blogg.se/
fiiia

hoppas håret fixar sig :) jag hade kommit om min jävla förkylning kunde försvinna men den gör inte det :(


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Hanna

aah,tråkigt.. va så länge sen vi va ut nu..


Blogg: http://nelliehanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR