Fredag

DEN KOM!!!!! KLÄNNIGEN!!
haha jag fick världens hets när jag såg avin på golvet nr posten kom!!
jag hämtade ut den innan jag åkte ner på stan och gick på bolaget
för första gången i mitt liv :P haha det var roligt :P
hitta två nya cider smaker så jag var tvungen å testa : )

Någon som har smakat dom?

Välkomsdrink,det här är de ända ni får se nu ..:P hehe

Köpte även ett jätte sött nattlinne med fina detaljer : )
(jag hade inte tänkt att sova i det utan gå runt i det när jag kliver upp eller
ska gå och lägga mig eller nått :P


En glad jag idag : )



Näe,nu ska jag och embla ut å prommis sen ska jag och älski
åka och handla när han kommer hem,har fortfarande inte handlat
inför imorrn :P har inte haft tid :P så de måste vi göra.
Men nu är allt tipptopp för jag har min klänning,wihooo : )


Emma

Dom där köpte jag också idag :D den lila är skitgod men den oranga kan man bli ite less på:)


Blogg: http://fruboman.blogg.se/
hanna

okej,fan va nice : )


Blogg: http://nelliehanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR