Fredagkväll

Idag har jag bakat en massa : )
eller ja.. två kaksorter men de tar ju sin tid.
Jag var ju först ner på stan och hämtade mammas elvisp
sen hem igen och duschade,tvättade håret och satt igång med bakandet.
Jag bakade först hallongrottor,som vart lite konstiga..
sen gjorde jag havreflarn,älskis favvos : )
Emma var också här en lite stund och drack kaffe,
fullt att man inte träffas oftare fast man bor så nära .

Aja.. nu har vi nyss kommit hem från Citygross,
var tvunga att handla lite till maten,tacos ;)
men nu vart älski tvungen att åka och fixa däcken på bilen
så vi får äta när han kommer hem istället.. sitter och knaprar på
några nachochips medans ;P

Mina konstiga hallongrottor :P

Massa havreflarn : ) dom var faktiskt jätte lätt att göra!


Förövrigt så hade jag lite tid på stan innan jag hämtade vipsen,
och hittade en jätte söt tröjja på Gina som jag skulle vilja ha
imorrn på middagen hos mamma.
(Jag och älski är bjudna på middag hos mamma med sebbe och dessi
och mormor och lasse : ) )

blir lite svårt å hinna köpa den imorrn eftersom jag jobbar till 17!
men bestämmer jag att jag måste ha den,om jag inte hittar nått annat..
så får vi väl åka och kolla om den finns i birsta.
Vart tok kär i den,tyckte den var lite dyr,därför jag inte köpte den.. 249:-

aja,nu ska jag gå och hälla upp lite oliver och ta några chips :P
ha en mysig fredag kväll!

Oh justja,idolerna har tema Michael Jackson ikväll! spännande!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR