Fredagkväll

Ikväll är en väldigt mysig fredagkväll,
jag har nämligen min kära pojkvän/sambo hemma : )
han skulle igentligen till peter och fixa med skotrarna
men då skulle peter komma hem så sent så älski vart hemma : )
Har kollat på idol,vad tyckte ni om wildcarden? jag tyckte sådär..
tycker inte om eddie och reza eller vad hon hette.
Nån måste ju åka ut också,vem?
aja,till det så har jag målat franskmanikyr på naglarna
så älski fick servera mig vindruvor : ) hehe.

Jag har även tvättat håret :P
vattnet var faktiskt brunt så ja,toningen lossnar nog,
men blir det så mycket ljusare? får se,tänkte låta det självtorka
för omväxlingskull :P
Använde iallafall min nya inpackning som jag köpte hos frissan,
hon sa att den var bra och hon använde den på mig där.
och inpackning sägs ju vara bra och nödvändigt för håret
så det var lika bra å köpa nått bra,har tidigare köpt från hm typ
loreals eller nått,men jag gissar att den här en aning bättre,
med tanke på priset :P och att den används hos frissan : )

Inpackning!


Våran mumsiga middag : ) kyckling,potatis i ugn,het bea sås och myyycke sallad : )

ännu en sovställning/sovplats ala embla!


Näe,nu tror jag att det måste bli lite glass snart : )


Sebbe

Haha Embla har fått en ny sängkompis... mr skurhink! =P




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR