Hejåhå

Jag har varit så seg idag så därför har jag inte orkat
skriva nått ännu,men nu så :P

Igår vare ju då partaj här då,
dom kom hit vid halv 8,
vi spelade nå kort spel,lyssnade på en massa
musik och dansade. ja,de är sant!! jag dansade :P
brukar inte göra det så där jätte ofta men igår jäklar,även på korgen!
hehe,aa men de va jätte roligt igår iallafall..,det måste vi göra om : )
Kom hem med en låda kebabtallrik,gick och la mig brevid bubben i sängen
och skulle säga godnatt,vaknade upp imorse halv 10 med kläderna,sminket och linserna på.
haha,vi hade legat och trängts hela natten på hans sida av sängen :P mys!

Ja,suddig bild i know!


Mad mike!

Jonna och Jag



Ja,hade inte sådär jätte mycke bilder men :P.

Imorse vaknade vi som sagt halv 10 och låg kvar i sängen i nästan 2timmar och bara myste : )
det älskar jag,att ligga kvar i sängen på morronen med min söta pojkvän,
för att jag älskar han så mycket och vet inte vad jag skulle göra utan han :' )
Och sen idag så har jag legat i soffan heeela dagen och kollat på idol repriser
sen har vi lagat mat tillsammans och nu kollar jag på ensam mamma söker,
så nu har jag inte tid å skriva nå mer :P


fiiia

haha vad bra att det blev en roligt kväll, hade velat varit där jag med :) hihi du måste dansa loss när vi festa nästa gång :D hehe


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR