Lördag 24

Och grattis till min söta älskling som fyller 24
idag : ) det är därför jag inte har skrivit något,
har varit upptagen! :P

Vi vaknade vid typ 11,och då fick han sitta och titta
på tv medans jag fixade frukost..
Sen när vi hade varit och handlat tårtgrejjer och var klar med tårtan
så kom älskis mamma,pappa,syster,faster+man,kusinbarn,
farmor,mormor och morfar och åt kakor,tårta och en jäkla massa kaffe! hehe

Med tänt ljus,rostade mackor med marmelad och oboy!

Älsklingens present från mig :P

sen var det bara iväg och handla tårtingredienser och börja med tårtan!

Så såg tårtan ut,med färska hallon och blåbär : ) alla sa att den var jättegod,
det var den : ) men glömde att knäppa på den när den var hel ;P


Jag har idag på mig min söta tröjja med rosetter : )


Snart ska jag börja med middagen,som kommer att bestå
av köttfärsbiffar,potatismos och trattkantarell sås : )
och en massa sallad med en massa fetaost såklart : )

Ha en trevligkväll nu !


fiiia

grattis till honom och GRATTIS TILL DIG :D


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR