Lördagkväll

Åh,nu har vi nästan nyss kommit hem från middagen
med mamma,mormor,lasse,bror och dessi.
Vi åt god mat och pratade massa strunt,bland annat PLU nummer :P
suck på mig och sebbe :P.
Osså fick jag lite presenter av mormor och lasse,fick en fin ljuslykta
bland annat men jag orkade inte knäppa kort nu så visar typ imorrn elle nått.
Förövrigt så jobbade jag ju idag till 17,började 08.30 så jag var
uppe klockan 06.00!! var faktiskt inte så trött men jobbigt å se
älskling som fick ligga kvar i sängen! hehe,men jag ska va
glad att jag får jobba,det är jag.
Aja,efter jag slutat så hämtade älski mig och gissa vad vi gjorde?
åkte till birsta och köpte min söta tröjja :P haha
så nu fick jag ha den ikväll : )

Fick inte nån bra bild men ni ser väl rosetterna? : ) sweet!



Imorrn kommer mamma,mormor och lasse hit på fika
innan dom åker hemmåt igen.
så då måste jag snygga till det lite här,bakat har jag ju redan gjort :P
eller kanske hinner med nå mer bak imorrn? haha ne,vet inte om jag orkar :P

Föresten så har jag hittat en ny klänning jag vill ha till våran fest,
den är faktiskt också på rea just nu så det kan hända att jag måste
beställa hem den : ) vi får se.

Nu börjar jag bli jäkligt trött tror jag..
vi säger god natt här.


fiiia

haha nice, :D beställ den!!!


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR