Lördagkväll/natt

imorse på jobbet var jag så trött så jag skulle kunna
lägga huvudet på kassabandet och somna :P
haha men jag klarade mig och hade inte lunch förns 1,
tycker de är skönt att ha lunch sent faktiskt.
började som sagt 08.45 och slutade 17,
då kom älski och hämtade mig osså åkte vi till hans
mamma och pappa och åt grillad fläskfile och potatisgratäng! : )
sen satt jag där med hans mamma och pappa å kollade på
postkodmiljonären och "här är ditt liv" medans han var hos carlgren
och fixade baslåda till bilen.
Sen åkte jag,älski,danne och carlgren hem till oss
och nu har vi nyss kollat klart på Paul Blart - Mallcop,
haha den hade sina roliga stunder!
Och nu är dom ute med embla och det verkar bli en till film,
wallander - prästen. wallander gillar vi,dom brukar vara bra.

aja,vad händer imorrn då,
komikern pablo fransisco kommer till mediamarkt
så vi kanske ska dit och kika lite (+ att jag vill köpa en halsduk som
jag har sett på gina :P även en klänning jag skulle vilja ha på vårat party,
men den väntar jag med.)


Näe,men .. ha en trevlig lördagnatt då allisammans :)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR