Måndag

Ny måndag.. ny vecka,igen.
Min första måndag som 20åring :P haha.

Jag tänkte berätta lite om min födelsedag
och visa lite bilder..

På morronen var jag lite lessen på min älskling
för jag trodde att han inte hade köpt nått åt mig :P
för han åkte iväg vid 12tiden för att kolla efter några
ringar jag hade sett som jag ville ha. Sen ringde han och sa
att han hade köpt en annan ring som han hittat.
(han var även iväg dagen innan för att kolla efter en
present men då kom han hem och sa att han inte hade hittat nått)
Medans så gjorde jag tårta och sen kom allt främmande vid halv 3
och då kom älskling hem också.. med två rosor och ett paket
som jag tyckte var för stort för en ring..
Det var jag,älski,mamma,håkan,pappa,viktoria,sebbe och julius, och ihza!
Vi fikade och jag öppna presenter

Min tårta som jag gjorde : )

hehe den fina marsipanrosen jag gjorde,med hallon i och silverkulor!

Den bästa bilden jag hittade,hade inte tid å knäppa nå mer :P
hade iallafall en svart gammal tunika/klänning på mig igår.


Alla : )

Lite presenter : )

Gullig presentpåse av mamma : ) hehe

Rosor från Älsklingen min : ) sötnosen

Den söta fleecetröjjan jag fick av min bror och hans tjej


Och sen kom vi till paketet som jag tyckte var för stort för en ring..
En minidator : ) och den hade han köpt dagen innan när han sa att han
inte hade hittat nått! skämdes lite för morronen när jag var lessen på han
för att han inte hade köpt nått :P Men jag blev jätte glad : )
har ju världens sötaste pojkvän : ) älskar dig!


Älskling försöker få internett att funka på den lilla nya : )

På kvällen kom jonas och hans tjej och då fick jag dom här ;P
vi bjöd även dom på middag,blev fläskfile gryta och tagliatellepasta
och en massa sallad som vanligt : )



Sen fick jag ju pengar,presentkort,en newyork guide och blommor.
Så tack så mycket alla,för alla fina presenter! Det vart en bra 20års dag : )

Nu äre snart dags för en långprommis med embla efter hon har ätit.
Min klänning kom inte idag heller verkar det som.. börjar bli lite orolig : P!


fiiia

hihi, fina presenter :) hoppas den kommer.. dom kanske har glömt bort den :O


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR