Måndag kväll

Förut efter att jag,älski och kaggen hade ätit
köttfärssås och spagetti så åkte vi ut till birsta
och köpte en elvisp,ett hallbord,en korg och
även lite mat. Sen när vi kom hem så stog älskis
mamma och pappa och väntade på oss för att hans pappa
skulle fixa våran tvättmaskin som vi fick av dom så att jag
ska kunna tvätta i den,det gick inte förut :P nu går det : )
Osså fikade vi lite och sådär sen åkte dom hem vid typ 9 tiden
då gick älski och kaggen och spelade pingis och har inte kommit
tillbaks än.

Förövrigt så var jag och solade idag och sen gjorde jag inte så
mycket. Det känns faktiskt jäääkligt tungt att vara ledig hela veckan,
det är inte ett dugg kul. Jag blir så rastlös..
Ingen som vill hitta på nått? fia ska jag nog träffa på torsdag men dit är
det ju 3 dagar!! :P Emma säg till om du har tid å göra nått :P

Ljuslyktan jag fick av mormor,blir jätte fint mönster på väggen
av ljuset : )







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR