Måndag

Goddag måndag!

Ny måndag,ny vecka..
Denna vecka jobbar jag faktiskt 2 dagar! wow. :P
Ikväll jobbar jag och på torsdag..
imorrn har jag möte hos min "jobbcoach",skepptisk!

Nu har jag nyss varit ute på en lite längre promenad
med embla,kollat in pizzerian här nere som har brunnit ner,
lite läskigt.. ilördags natt var det en lägenhetsbrand i huset ovanför oss
och samtidigt så brann pizzerian nedanför ner.. tycker inte om bränder :/
pizzerian brinner fortfarande också.. verkar inte vilja sluta,
igår när vi gick förbi hade dom lagt vattenslangarna runt elden så att det
skulle spruta vatten hela tiden.
Ur lägenhetsbranden hade dom tagit ut två personer som dom sa att
"vi får se om dom överlever" , har inte hört nå mer om det. 4till fick också
föras till sjukhuset.

Bild från St.nu


näe,nog om detta..
nu ska jag kolla på tv lite,
se om jag orkar diska lite kanske också.







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR