Onsdag

Idag vaknade jag vid halv 10 och vid halv 11 åkte jag
ner  på stan ooch tänkte bara kolla runt lite,har sett
en bh som jag vill ha men den fanns inte,så jag hittade
ett par söta trosor istället :P

hehe söta va? : ) dom rosa köpte jag mest för att dom var roliga ;P


Och imorrse vart jag så glad för att det ramlade ner en avi från posten
i brevlådan,så efter stan åkte jag för att hämta ut paket,var ju stormsäker
på att det var klänningen! hon tog avin och gick och letade paket och kom
tillbaks med det här..

Linserna! som jag beställde igår! där snackar vi snabb leverans :P
men den där jäkla klänningen verkar inte komma... va ska jag göra!

aja,nu ska jag kolla på tv lite innan det är dags för lunch och sedan jobb! : )





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR