Söndag

hallådär!

Imorse vaknade vi vid 10 men låg kvar i sängen ett tag.
Sen klev vi upp och kollade på lite tv,var ut med embla
och sen åt vi mysfrukost med tänt ljus och så : )
blir lite mysigare när det är mörkare ute men ändå! : )


sen har vi varit ute på birsta lite,jag hade sett en halsduk jag ville
ha men tror ni att den fanns kvar nu då? neeeee.
så då vart jag utan halsduk och vi åkte hem,
fikade lite och kollade på slutet av wallander filmen som vi kollade på
igår.., jag vart så trött igår så jag gick och la mig när danne och carlgren
fortfarande var här :P hade typ varit vaken 18 timmar.

Nu ikväll ska vi hem till danne och äta massa kakor och bullar
och tårta som det brukar vara där : ) han fyller år imorrn men
firas idag. det tackar man inte nej till! men sen måste jag sluta me go-saker,
har jag sagt det förut? :P haha.

näe,nu ska jag sätta mig och kolla på lite tv tror jag,
älski ligger i soffan och sover :P





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR