Söndagkväll

Idag har varit en väldigt lat dag..
när vi vaknade så började jag städa direkt
för mormor och lasse och mamma skulle ju komma
på fika,så vi fick även åka och köpa nytt kaffe.
dom var här och fika och tyckte att det var roligt
med allt jag hade bakat : )
Sen spelade äski dataspel så då låg jag i soffan och kollade
på massa repriser,typ idol och körslaget och somnade i soffan :P

sen var vi hos grannarna och fikade och sen gick vi hem
och gjorde hemmagjorda hamburgare och det var gott.
Men nu hinner jag inte skriva mer för min hetsiga pojkvän
tycker att jag har suttit för länge när jag har suttit 10minuter..
vet att de vore bättre med varsin data men det har jag inte
råd med just nu.. så då måste man dela.

aja,va händer i veckan? är ledig hela jäkla vecka,
så himla tråkigt. Hoppas på att kanske få träffa fia
om hon har tid :P emma kanske jag skulle umgås med
också. Annars hittar jag väl alltid på nånting.. kanske :P
Aja,ha en trevlig söndagkväll!


fiiia

torsdag hela dagen kan du få mig :D haha då kan vi ses :)


Blogg: http://soffelin.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR