Söndag,min 20årsdag

Yes,min 20:onde födelsedag blev bra,riktigt bra faktiskt!
Vid halv3 tiden fick vi främmande av mamma,håkan,bror,
pappa,viktori och julius,och ihza.
Vi dukade fram för fika och min fina tårta jag hade gjort :P
osså fick jag en massa fina presenter!

jag får lägga in bilder imorrn för just nu går det alldeles för segt..
men jag fick gå iallafall pengar - typ av alla,2 olika present - av leffes mam/pap och mamma
,en jättesöt fleecetröjja som jag hade önskat mig - av bror och desire,
new york guide bok (eftersom vi har planer på att åka dit om några år :P) - av mamma.
Och av älsklingen min fick jag... en minidator : ) en jättesöt lite laptop/bloggdator!
ligger med den i sängen nu,därför jag inte kan lägga upp bilderna,för att det är nå
vajsing med internett på den så de går seeegt just nu.
Men den är jättefin och jag vart lite chockad för han lurade mig att han hade köpt
en ring som jag hade sett!! :P gullungen min : ) Älskar dig!
Sen fick jag lite blommor och två rosor av älskling.
Aja,tack alla för jättefina presenter,jag har säkert glömt något
men jag tar om allting imorrn + bilder!

Godnatt från en nybliven 20åring (30minuter kvar på min födelsedag :P)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR