Tisdag

usch vad kallt det var ute imorse!
Vaknade först vid 9 men de tyckte jag var
lite tidigt så jag jag la mig i sängen igen och somnade
om i 40minuter,vaknade perfekt till rachel ray :P

Min frukost idag,en hårdbrömacka med rökt kalkon,stekt ägg,ett glas mjölk
och mitt nya gooooda te : ) det var jätte gott!
åt även en morot efteråt


Igår lyckades jag ganska bra med att inte äta så mycket..
förutom frukosten så åt jag en hårdbrö macka,middagen som bestog
av fiskpinnar,potatis och spenat och sen på kvällen..

Vårat kvällsfika : ) varm macka och päron åt jag.


Idag ska jag tvätta lite,ska försöka hinna med så mycket som möjligt,
kanske hinna sola imellanåt osså hade jag tänkt börja baka inför
våra födelsedagar men kanske väntar med det.. får se.


Sophia

hann inte smaka teet igår men bra att det var mumma. Ska dricka ikväll.. fryser sönder här i birsta, GE MIG TE :D haha


Blogg: http://soffelin.blogg.se/
Hanna

haha jaa,de var gott : )


Blogg: http://nelliehanna.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR