tisdag

goddagens..

Igår var jag så duktig som var ut med embla på två
lång promenader så jag tänkte att jag skulle försöka med
det lite oftare,för bådas skull. och idag har jag redan hunnit
med en lång prommis : )

Jag har även beställt nya linser,det var då på tiden,
har använt dom här linserna jag har nu i flera månader,
och de är endagslinser :P men de sägs att endags och månadslinser
igentligen är samma sak.. och ja,de går att använda endagslinser mer
än en dag , det är jag levande bevis på :P
iallafall då så är det inte jätte billigt med linser så jag beställde bara
en förpackning tror jag :P 208:- blev det med frakt och allt.
och sen fick jag ett sms av dom där det stog att dom var skickade och
skulle komma inom 2 dagar! dom kommer säkert före klänningen,jäkla
klänning kommer ju säkert inte änns :P den har bara 3dagar till på sig att komma!



oj vilket långt inlägg det vart om linser :p haha
ikväll är det desperate housewifes,
men mamma dissde mig för nått med jobbet :p
så jag får titta på det ensam ikväll,min kära pojkvän
vägrar kolla på det :P


Morran

...och nästa tisdag är mamman i Visby... :(




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR